Kızlar merhaba 6. Haftada yim pazartesi lekelenmem olunca doktoruma gittim ondan önce de bir kere oldu ama kesilmişti, hiçbir sorun yok çok şükür kanama alanı kese buyumemesi VS her şey yolunda, duphaston kullanıyorum ona rağmen ara ara lekelenmelerim oluyor, doktor bir sıkıntı yok dedi ancak onu görmek benim sinirlerimi bozuyor, bu konuda tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ve rahatlarım 🙏🏻🌈