Cheryy1 Zeynepgmsbs61 benim bebegim tüp bebek ile oldu transferimin ilk gununden beri kullanıyorum bu sekilde önlem amaclı 😊 Hatta ilk 12 hafta ignesinide hergun vuruluyordum fitilide yine ayni aliyordum 12den sonra sadece fitil ile devam ettim
Aysenurkpehlivan Cheryy1 merhaba bende bugün bu ilaca başladım alttan olarak kullanıyorumda sanırım ilk denememde çok içine itemedim kulandıktan sonra bi sıvı falan akıyo mu
Cheryy1 Aysenurkpehlivan evet fazlalığı dışarı cikiyor siz itebildiginiz kadar uzaga itin ama yinede birazi cikacak endişelenmeyin