clkhtce Kızlar Doktor ilkim düşük olduğu için progestan verdi ben ağızdan alıyorum ama normali bu mu bilen yazabilir mi
myangelson clkhtce önceki hamileliğim riskli geçtiği için bunda da önlem amacli kullan dedi doktorum 18+1 olduk bugün ağızdan kullan dedi doktor enfeksiyon sıkıntısı çok yaşadığım için vajinal onermedi
Cheryy1 clkhtce ilac olarak yutunca cok yan etki yapiyormus sanirim kullananlarin yorumu o sekilde ben vajinal fitil olarak aliyorum günde 3 defa
Selin-Merve Benimde lekelenmem olmuştu doktor ağzıdan kullanım olarak verdi ama bende aşırı yan etki yaptı o yüzden ben bıraktım aynı ilaç hem fitil hem ağzıdan kullanılıyor
clkhtce Selin-Merve çok teşekkür ederim bende bi an şüpheye kapıldım sizde ne gibi yan etki yaptı benim sürekli uykum geliyor bundan mı acaba
Selin-Merve clkhtce Bende baş dönmesi tansiyon düşüklüğü uyku ağız kuruması tüm yan etkileri gösterdi bıraktım Allah’a şükür şuan iyiyim
Pembesarelle2 clkhtce Şuan 36+6 haftalığım 10. Haftamda lekelenmem bitti benim sorun yaşamadım sonrasında lekelenmem falan olmadı
clkhtce Selin-Merve bende de Şuan aşırı uyku yapıyor sanırım baş dönmesi de var 2 gündür kullanıyorum
myangelson clkhtce evet yeni basladim buradaki doktorlar vermedi eski doktorum ile iletişime geçmiştim o hemen başla dedi bende başladım sabah akşam olarak kullanıyorum
nazligiz Gebeliğimin 8. Haftasında 1 kere lekelenme olmuştu bir de kasık ağrım çoktu o zaman doktorum progestan vermişti kullanmıştım rahatlamıştım
myangelson Zeynepgmsbs61 doktor akşam içersen yan etkilerini fazla hissetmezsin ama sabah ictigin yan etki yapar o da vücut alisana kadar dedi. Sabahları içtiğim yarım saat 1 saat sonra yan etki gösteriyor hemen bas dönmesi sersemlik mide bulantısı uyku hali yapmisti ama 2-3 saat olmadan geçti gece de etkisi olmaz
Zeynepgmsbs61 Cheryy1 siz neden 3 defa alıyorsunuz acaba? Merak ettiğim için soruyorum ☺️ ben gece bir tane alıyorum
Cheryy1 Zeynepgmsbs61 benim bebegim tüp bebek ile oldu transferimin ilk gununden beri kullanıyorum bu sekilde önlem amaclı 😊 Hatta ilk 12 hafta ignesinide hergun vuruluyordum fitilide yine ayni aliyordum 12den sonra sadece fitil ile devam ettim