defnevedoruk mervub senin ne zamandı pik? benimde 8 gün oldu bugün dayanamayıp yaptım negatif üzüldüm 🥲
mervub defnevedoruk benim peak 12’sindeydi, bat 27. uzulme uzulme bende dayanamayip yaptim bosuna. catlamadan 10 gun gecince yapmaya baslayacagim. 23′unde
likapaa53 Sila41_ yapamadım canım çok yağdı gidemedim eczaneye eve sipriş vermiştim gelmedi bugün vermişler kargoya😕
Semamtr likapaa53 yaptım evde yaptığımda silik çıktı 3 tene yaptım 3 aynı çift çizgi ama bilekte kan verdim. Değerim 27 çıktı adetime 4 gün var
october bat 28 testte silik çıkmıştı kan verdim 0,1… test yanlıştı sanırım. meme hassasiyeti ve mide bulantısı var ayrıca çok bitkinim. sizlerde nasıl belirtiler var?
mervub october bende de meme hassasiyeti var. normalde adetten 2 gun once olur ama bu sefer 1 hafta once oldu. bat 27 dun test yaptim erken oldugunu bilere negatif. Hem umutluyum hemde korkuyorum bosune umutlanmaktan. 23′unde test yapicam tekrar
Elossgum Senaaaskr ay pik ve catlama günlerimiz aynııı ben dün dayanamadım yaptım biliyodum negatif olacağını şaşırtmadı zaten🤣 ne zaman yapmayı düşünüyorsun canım
Duygu420 Merhaba ben geçen hafta test yaptım pozitif çıktı kan verdim hcg 33 çıktı bir hafta sonra verdim şuanda 318 normal mi ilerliyor
october mervub 23’ü 10. gün benim de çatlamadan sonra ama bugün 0.1 görünce bi üzülmedim değil 1.2 falan çıkaydı bari
Serya3 Esrakrc benim bat 28 şuanlk sadece göğüslerde hassasiyet ve biraz agri var.. bide sadece içimde bi umut var nedense bu aydan çok umutluyum 🥹🥺
mervub Serya3 benimde durum ayni bat 27. Insallah guzel haberler aliriz. Bu forumu buldugum icin cok mutluyum. Cunku su an disardan kimseyle paylasmiyorum ve isin icine girince ne kadar stresli oldugunu anladim
mervub defnevedoruk benim kan verme sansim yok. Yurtdisinda yasiyorum. Burda onermiyorlar gidip durduk yere kan vermeyi dr tavsiye etmeden.
likapaa53 Semamtr ya çok sevindim canım yarın bende görürrüm inşallah yumurtlamadan 11 gün geçmiş olacak🙈
defnevedoruk mervub ay kötüymüş bence:( benimde kızım var onunla araba kullanamıyorum pek eşim yarın bir yere götürücek o ara versem mi diye düsündüm yoksa anca cumartesi verebileceğim