Payiz 25 Ekim bekliyorum ama hiç bir belirtim yok. 11 inde pik gördüm ama değerlendiremedim ona en yakın 9 unu değerlendirdim, umutsuzum bu ay ama yarınların sahibi Rabbimdir 🙏
mervub benim bat normalde 29′uydu, pik 12sinde gordugum icin uygulama bat’i 27sine cekti. 13′u catlama gununu degerlendirdik. ben 25′ine kadar bekleyecegim test icin. hayirlisi olsun insallah guzel haberler aliriz
mervub Sila41_ dayanamayip yaptim negatif cikti. Ama henuz 8dpo, catlamadan 10 gun sonra cikmaya baslarmis. 23’unde tekrar yapicam insallah guzel sonuclar aliriz hepimiz
Dlkkdr6431 Her ay farklı farklı belirtiler yaşadım ama hep adet oldum en son belirti yoktu hafif bel ağrısı ve yine adet oldum 🥺 bu ay tutmadı yumurtlama gününü de değerlendirdik 😒
Semamtr defnevedoruk takibini yapamadım ama benim 28 döngüm ve bu zamana kadar hiç şaşmadı döngümün 11 ve 13 gününü değerledirdim.
likapaa53 Sila41_ yapamadım canım çok yağdı gidemedim eczaneye eve sipriş vermiştim gelmedi bugün vermişler kargoya😕
defnevedoruk mervub senin ne zamandı pik? benimde 8 gün oldu bugün dayanamayıp yaptım negatif üzüldüm 🥲