Melosum34 şeker yüklemesi yaptırdım geçen hafta dün diyorum artık doktora yazacağım eskisi gibi hareket etmiyor diye. Akşam bir başladı tekme atmaya daha durmuyor. Yatağa yattım zaten bırakmıyor ki uyuyayım. Bir yere gidip orada resmen karnıma baskı yapıp yapıp durdu şu an uslu duruyor bakalım daha ne olur 😅