Kayraninnannesi Bende görsel atmak isterdim ama henüz tam içime sinen model olmadı.. Özellikle son zamanlar rövanşta olan dantelli/fistolu hastane çıkışlarını merak ediyorum aklım onlarda☺️ Var mı hastane çıkışını alan? almayanlara da fikir olsun 🌸
bengu_10 Kayraninnannesi erkek mi be biliniz henüz süslü bi hastane çıkılı almadım ama erkekse aldıklarımı gönderirim
babyiscoming_ Kayraninnannesi Ben 2 takım yaptırdım 11li set olarak fiyatı çok uygundu. Birini hemşireye veririm. Birini fotoğraf çekiminde giydiririm diye düşündüm henüz gelmedi hazırlanma aşamasında 🥰💙
Miniklerinannesiyim Kayraninnannesi fistyou arkadaşım yaptırdı ama bebeklerde güzel olmuyor ppişman oldu
bengu_10 gunom bunlar bana çok abartılı geliyo yaa ben düz ama şık beyaz bir tulum takımı ve takı yastığı alıcam sadece
Balbebek012 gunom çok güzel inan sonra fotoğraflara bakarken iyi ki almışım dersin zaten çabuk büyüyorlar bunlarda foto çekimi filan gğzel oluyor 🥰
gunom bengu_10 yani ilk çocuğum şuanlik böyle düşünüyorum istiyorum belki fikrim değişir sonrasında bilemiyorum. Ama insanın icinde birşey kalmamalı diye düşünüyorum
semrabgt bengu_10 canım instagram da tasarımfeyza var çok çok güzel bi bak derim .. ben çıkışı oraya yaptırdım takı yastığını da atolyerakun sayfasına yaptırdım çok mükemmel herşeyleri
gunom adatuna bebeğinkinde isim ve kanat kulak var onun dışında birşey yok. Diğerleri yastık ve kapı süsü terlik ve taç benim için. Ben daha 20 haftalığım yaptırmadim bunu çok beğendim belki fikrim değişir bilmiyorum
gulerilk @“Kayraninnannesi”# hastane çıkışı kıyafetleri de ayrı mı varmış bir yaşıma daha giriyorum, gerek var mı böyle bişeye sorguluyorum şuan 😊
dika babyiscoming_ merhaba birşey soracağım bunu yıkadı mi renk atıyor siliniyor diyorlar bende bu modelden beğendim öyle söyledikleri için vazgeçtim sizin ki geldi mi fikrinizi banada söyler misiniz
Anne_6 babyiscoming_ oğlumun adı da sadece Asaf 🥰 isimleriyle yaşasınlar 15 gün önce doğum yaptım bende
myangelson Kayraninnannesi ya çok sade sadece isimli olanlardan almayı düşünüyorum ya da düz beyaz malzemeler alıp kendim nakış ile işlemeyi düşünüyorum 😊