Merhaba kızlar benimde 1 seneyi aşkın hamile kalamıyorum adetlerim de düzensiz doktorum ben bebek istediğim için hem de adet olmam için duphaston verdi ilacı kullanıp bitirdim aradan 1 hafta geçti fakat hala olamadım acaba hamile kalmış olabilirim bu durumu yaşanan var mı aranızda