Nazaralyrk73 polikistik overim ben ama düzenli olarak giriyordum mesela ayın 25inde olmuşsam diğer ay hiç geçmez o gün yine olurdum ama bazı kadınlar hani ot falan kaynatiyorlar ya onu içtim birden dengeler alt üst oldu 1 ayda 3 defa oldum hemen doktora gittim ultrasona girdim baktık sizin gibi rahim incelmesi olmuştu o ilacı yazdı kullandım zaten bitti 4 yada 5 gün sonra regl oldum bakalım bu ay ne olucak zaten 7 gün kaldı reglime inşallah bebek olmuştur iyi günler ♥️