myangelson aysenuroztunc günde 3-4 litre su içiyorum ne yapacagim 10 litre falan içeceğim galiba anlamadım ya 😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hamilelikte rahim büyüdükçe idrar torbasına baskı yapıyormuş tam boşaltım olmadığı için enfeksiyona sebep oluyormuş o yüzden. Bol su içilmesi gerekiyor ama daha ne kadar içeceğim bilmiyorum 😂🤦🏻♀️
Tubau myangelson 18+2yim bulantılarım devam ediyor prizin kullanıyorum. Ağrılarım oluyo bazen,rahim genişliyor artık normal tabi. Hareket met hissetmiyorum henüz ilk gebeliğimde 20. haftada hissetmiştim.
myangelson Tubau bulantısı devam eden de çok var ya 🥲 belki de benim yaşadığım sertleşme falan normal ama işte insan önceki hamileliğinde sorun yaşayınca bir tuhaf oluyor 🥲 ben hissediyorum hareket 13-14 gibi kayma hissi oluyordu şimdi baya belirginleşti. İlk hamileliğimde 16 da falan hissetmiştim sanırım 20 de eşim hissediyordu bakalım bunda ne zaman hissedecek 🙈
Tubau myangelson Evet kayma hissi var ama tam tekme tam hareket yok henüz. İlk çocuğum erkek ve bu kadar uzun sürmemişti bulantılarım alakası var mı bilmiyorum ama bu kız ve bu haftaya kadar devam ediyo bulamtı koku hassasiyeti..
myangelson Tubau evet tam hareket tekme falan bende de olmuyor ufak bir dokunuş oluyor pıt diye 😅 benim de ilk hamileliğim erkekti 12. Haftada direk kesilmişti. Buna da erkek dedi 2 doktor ama kesin değilmiş hatta çok farklı geçtiği için herkes kesin kız dedi ama suanlik cinsiyetimiz aynı 😊
myangelson Tubau aynen alakası yok 🥲 son gittiğim doktor 16. Haftada pipi gösterdi ama yine de cihaz iyi değil kesin değil dedi anlamadım 😂
Nesonunbeybi myangelson 17+1 den 👋 16 ya kadar kusmalar devam etti, şimdi bulantıyla devam ediyoruz, Allah başka dert vermesin,herhangi bir hareket hissetmiyorum tekme kayma vs takılıyor orda kendi kendine 😂karnım büyümeye yuvarlaklaşmaya başladı
myangelson Nesonunbeybi ilaç kullanıyor musunuz bulantı için 😊 yakında hissedersiniz belki ya 😊 benim karnım 12 den sonra iyice çıkmaya başladı 😂 şuan baya midemle birleşik yuvarlak bir karnim var 😂
Tubau myangelson Aynen bana da devlete gittiğim bu pipi mi kordon mu kıza da benziyor dedi belli değil dedi aynı hafta özele gittim aa bu kız kız dedi.🙈
myangelson Tubau yaa bakalım 19+5 de detayliya gidecegim orada belli olur herhalde 😅 ama kız derse çok sasiririm çünkü ciddi ciddi pipiye benziyordu oglumunkinin ultrason görüntüsüne 😂
myangelson Nesonunbeybi ayy aynı ben 🥲 bazı günler hap içtiğim halde yoğun bulantı oluyor bugün mesela doğru düzgün birşey yiyemedim akşam bulantıdan 🥲
myangelson aysenuroztunc yok canım yarına randevu buldum öyle gideceğim bugün iyiyim ama dünkü yasadigim durumları yaşamadım ama yine de gidip muayene olacağım enfeksiyon kesin var çünkü 🥲