Nasılsınız nasıl geçiyor? Ağrılar bulantılar var mı?
Bugün 18+0 olduk biz. Bulantılar devam prilamsiz gün geciremiyorum 😅 Sabahtan beri kasığımda bazen sertleşme oluyor dikkatimi çekti acı hissi pek yok sizlerde de oluyor mu böyle durumlar? Önceki hamileliğimde erken kasılmalar başladığı için kasılma mi normal bir durum mu çözemiyorum 🤦🏻♀️ bebek ve rahim hızlı buyuyormus bu zamanlarda sanırım ondan dolayı da sertlesmeler olabiliyormuş ondan da olabilir mi acaba hiç bilemedim 🥲 duruma göre yarın bir doktora gitmeyi düşündüm 🥲