ozlemozlem66 sukran_kyaa sezeryanla oldu ya doğum dikişler vs çok korkutuyor, bir de gerçekten insan yerini doldurmak istiyor
sukran_kyaa ozlemozlem66 seni çok iyi anlıyorum allah yerini doldursun hayırlısıyla üzme lütfen kendini mümkün değil biliyorum ama uzmemeye çalış stres yapma