ogul_can Serife2709 banada bugün yaş riski var dedi 1/400 perinatoloji ye yolladı antalya ya gidecek siz gül akan bülbüle randevu almıştınız gittiniz mi nasıl doktor
Serife2709 ogul_can yok gitmedim daha çarşamba günü randevum ama internetteki yorumları çok iyi sevecen güler yüzlü falan demişler hep
ipos Pappa vs çok yüksek olan değerleri gördüm hep korktum ben de açıkçası benimki 1.22 :/ hcg de 50.6 Bugün sonuç çıkacaktı e nabızdan takip ediyorum henüz gelen grafik bişey yok :/ yine de fetal dna yaptırıp içimi rahatlatıcam
Serife2709 ogul_can benim rahim içi kanama var 11. Haftamdan beri 16 . Haftama geldim hala geçmedi hatta büyüme yapıyor ekstra ikili tarama da riskli cıktı
ogul_can Serife2709 Amin Çok teşekkür ederim Alanya’da Oturuyorum ben de sizin dediğiniz doktora randevu alıp bu hafta içerisinde gelmeyi düşünüyorum Siz nerede yaşıyorsunuz
Serife2709 ogul_can bende qntalyadayım kepezde kepez devlete gidiyordum oradaki doktorum artık perinatologa gitmen gerekli dedi