Serife2709 canim kalbini ferah tut allahin izniyle birsey olmaz benim 1.oglumda iki tarama testinden once sadece ultrasonda bakti doktor bu cocuk sikintili dedi sonra testi yaptirdik almamiz lazim aldir ozurlu dogucak dedi ilk gebeligimdi neye ugradigimi sasirdim cocuk 4 aylik karnimda hissediyorum perisan oldum esimde ben aldirtmam neolursa olsun allah ole nasip etmis dedi 3lu tarama yaptirtmadi bana sonra bir dogdu allahimmmm bole bir guzellik yok suan 8 yasinda ikinci ogluma cok guzel abilik yapiyor 🤗 suanda 9+6 hamileyim . ben doktoru dinleyip aldirsaydim hayatimin en buyuk hatasini yapicaktim icini ferah tut hep dua et Allahim herseyin guzelini versin herkese hepimize her melegime 💓