cgmnmelike Şafak 86 ikinci gebeligim ilkide erkekti buda erkek 10 lu hastane cikisi disinda henüz bisey almadim ama 0.3 ay 3 5 takim disinda bi eksigim yok birde kendime gecelik vs alicam o yüzden acele etmiyorum mart sonu hallederim ilk oglumda bi cok şey yepyeni duruyor masraf yapmicam bosu boşuna hatta dün gece bütün bebek kiyafetlerini ayikladim ayina uymayan ne varsa anneme verdim doğum evinde çalışıyor ihtiyaci olanlara versin diye ona ragmen hala bi dünya esyamiz kaldi😊