Eymnm cgmnmelike şafak 85 fakat sezeryan olacağım için daha erken alıncak yani 60 lara düşüyoruz çok şükür🤗Alışverişin bir kısmı tamam yarısı kaldı Şubat'ta herseyimiz hazır olcak sadece yıkama ütüleme kalcak😊
cgmnmelike arslansedaa ay siz hazırlamıssınız ne güzel ben hala alıcam eksikleri inşallah cok üseniyoruö ağırlaştırığım için🤦🏼♀️☺️
arslansedaa cgmnmelike o yuzden son zamanlara bırakmak istemedim 28 haftaligim artik nefes nefese kalıyorum zor olan 3 trimester girdim
Esmstf 95❤ ben bi kac parca kiyafet aldim sadece bide 2 paket yeni dogan bez baskada bise yok😟 dogurmadan aliriz diye düşünüyorum😂
cgmnmelike Esmstf bebekler doğcak sadece kıyafetleri aldık hepimiZ herhalde bu gidişle kıyafet olcak hepsinde doğumda🤣
cgmnmelike Aysktr sanki biz hamiş olunca herşeyin en güzelini cıkardılar görünce insan dayanamıyor🤦🏼♀️🤣
hacerhacer 78💙 bende aldim bikac yenidogan kiyafetleri birkacta hediye geldi ama hala adimiz belli degil😑
Aysktr cgmnmelike Biz böyle sisko takılınca sanırım kendimizi görmüyoruz annelik iç güdüsü ile ne olursa yavruma diyorum önceden sitelerde kendime saatlerce kıyafet bakan ben doymadım ama benim çocuum için diyip dalıyorum heryere 😂
cgmnmelike Eymnm isteğe bağlımı sezeryan olucaksınız mecburiyetten mi sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙈🙏🏻