35+2 yim Buzluk hazırlığı sıfır😅😂 hastane çantası hazır, Temizlik de perde ve koltuk kılıfı yıkama harici normal günlük temizlikten ibaret. Yalnızım, eşimin eli de çok yavaş 😅 ondan fazla detaylı girişemedik. Türkiye’de yaşamamanın en güzel yönü kimsenin bebek ziyaretine gelmeyecek olması Bu sayede kimse için kendimi yormadan çay may faslı hazırlıkları yapmadan bebekle ilgileneceğim inşaallah😅 Doğumdan sonra bi ailelerimiz gelecek onlar da yabancı değil sonuçta temizler oturur pişirir yer Özel hazırlığa gerek yok onlar için🙈