fdn25 Mervemasal23 ilkinde çizgi yoktu erkekti bunda yarıya kadar var yine erkek ama kuzeniminde yarıya kadardı kızı oldu alakası olduğunu sanmıyorum
Hayalimmm42 Mervemasal23 benımde son günlerde cıktı başta yoktu zaten son bir iki haftadır var 39 haftaya girdim yeni
Aslanmom1 Mervemasal23 30. Haftadayım belli belirsiz ışıkta belli oluyor. Cinsiyetimiz erkek ve sadece alt kısımda var üstte yok o da çok belirsiz
arnka_mommy Mervemasal23 benim alt üst devam eden bir çizgim var oğlum olucak Allah nasip ederse 🫠 Doğru bir teori değil fikrimce inanmayın derim 🌸
Handemhmt Mervemasal23 benim ilk gebeliğim kızdı ve karnımda hiç çizgi olmadı bu gebeliğimde kız yarıya kadar hafif bir çizgi var
Duruu3 Mervemasal23 kız benim şuan göbek deliğine kadar erkekmi doktor çıkıntı var erkeğe benziyor sdedi ama sasridim şuan duyunca
Sinem0135 Mervemasal23 bence değişiyor canım genetiğe göre ikimizin de kız mesela ama ikimizin de karın şekli çok farklı 😂
Pembiskizim Mervemasal23 benim de ilk gebeliğimde çizgi göbek deliğime kadardı ama kızım oldu şu an da daha 7 haftalığız cinsiyeti ne olacak bilmiyorum