Mervemasal23 ben bu cinsiyet meselesine çok takildim göbek deligine kadar olan çizgiye erkek ustune dogru cikarsa kız diyolar acaba doğrumu tanidigim 2 kişi dogum yapti çizgi yukari kadar uzuyodu kızlari oldu sizinki ne durumda ve cinsiyetleriniz ne
Gokturkmom_ Mervemasal23 Benim yarıya kadar var cinsiyetimiz erkek,bu dediğinizin doğruluğu nedir bilemiyorum tabii
Hayalimmm42 Mervemasal23 sanırım dogru benım iki oglumda göbek üzerine çizgi cıkmamıstı şimdi kızım olacak inşallah göbeğimin üzerine cıktı çizgi benımde dikkatimi cekti hatta gecen eşime dedim benım diğerlerinde böyle yukarda çizgi yoktu dedim
Kara22 Mervemasal23 ilk 2 gebeligim erkekti aşağı doğru çizgi vardı üçüncü gebeligimi yaşıyorum cizgim yok
Aylaa123 Mervemasal23 çokda doğru değil herkeste değişiyor . Bende çizgi bile yok ben ne oluyorum o mantıkla bakarsak 😂
Mervemasal23 Gokturkmom_ doğrulugunu bilmiyorum işte ama en çok buna inanmaya başladim cinsiyet konusunda
Mervemasal23 Hayalimmm42 benim kızımda göbek üzerindeydi çizgim bunda yukari cikma yok yarıda kalmış ama cinsiyet bilmiyorum birazda o yuzden takinti haline geldi doğum yapinca öğrencem inşallah cinsiyetimizi
Hayalimmm42 Mervemasal23 benımde son günlerde cıktı başta yoktu zaten son bir iki haftadır var 39 haftaya girdim yeni
Sinem0135 Mervemasal23 benim hiç çizgim yok cinsiyetim kız . Yakın bir arkadaşım yukarıdan aşağı ya kadar vardı onun da kızı oldu yeni
Mervemasal23 Sinem0135 benim tanidiklariminda kizi oldu yukaridan aşagi dogruydu onlar soktu aklima zaten yoksa bende çizgim yok sanıyodum aynadan baktim dikkat etmemiştim yariya kadar varmış
Sinem0135 Mervemasal23 bence değişiyor canım genetiğe göre ikimizin de kız mesela ama ikimizin de karın şekli çok farklı 😂
EgeF35 Benim iki oglumdada komple cizgi vardi simdiki hamileligimde bakiyorum alt karinda sadece cizgim var ozaman ne dicez 😂