bsrakkaya0 Rabbim sabrınızı arttırsın, başınız sağ olsun.. benim bebeğim küçüktü, kalp atışı bile yoktu ama hamileydim sonuçta ve kürtaj olmak zorunda kaldım..çok üzüldüm.. ve aynı şeyleri tekrar yaşarım diye hamile kalmayı bile düşünmüyordum.. ama beklemediğim bir anda Rabbim nasip etsin.. daha çok yeni ama korkuyorum yine aynı şeyi yaşarmıyım diye.. sonra düşünüyorum Rabbim beklemediğim bir anda nasip ettiyse vardır bir hikmeti.. Rabbim inşaAllah sizede nasip etsin sağlıkla en beklemediğiniz anda..