nununundunyasi E_E1996 aah çok duygulandım harika bir haber 👼🏻 Allah’ım analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻
Dilhun Evin_450 benim nişanım öyleydi. Akıntı gibi değil bildiğin slime gibi jel bişeydi ve yoğundu. Sulu akıntı gibi değildi. Bi hafif pembeleşmişti sanki tam rengini hatırlamıyorum smdi. Nişandan 2 hafta sonra dogurdum ben.