Evin_450 Kızlar benden 2 gündür beyaz sümüksü bi akıntı da değil sert böyle sümük jel gibi yani akıntım oluyordu da bu son bi aydır hiç yoktu nişan mı bu 38+4 haftalığız bilgisi olan varmı acaba lütfen cevap verin bana 🙏🥺
E_E1996 Evin_450 mrb eğer renksizse o bende son bir ay hergun geliyordu Dün gecedendir bu akıntım pembelesti ve çok yoğunlaştı adet ağrım var benim renklendigi için Nisanmidir diyorum
ayssss1 Evin_450 bende kahverengi şeklinde gelmişti nişan gelmişti ama açıklığım yoktu nst de sancı yoktu
fatsfats-92 Evin_450 Nişan lâ akıntıyı çok rahat ayırt edersiniz renkli oluyor kırmızı kahverengi akıntıyla karışık. Ama ağrılarınız da varsa takip edin benim ağrılarım başladıktan sonra nişanım gelmişti
Evin_450 E_E1996 Beyaz renkte 2 gündür böyle oluyor herkes nişan farklı oluyor diyo da niye böyle diye merak ettim bende çok sağolun 💖
ayssss1 Evin_450 yani bilemiyorum canım herkesin bünyesi farklıdır ama bence değil benim bildiğim nişan beyaz olmaz normal akıntıdır bende çok araştırmıştım başıma da geldi hatta iki kez kirli kahve gibi parça düştü zaten görünce direkt anlıyorsunuz
nununundunyasi Evin_450 aynen öyle tarif ettiğinize göre nişan değil o rahim içi salgıların oluşturduğu normal akıntıya göre biraz daha kıvamlı bir akıntı mukusumsu ve jelimsi tarzdadir muhtemelen
nununundunyasi Evin_450 vücudun kendini doğuma hazırlamasından ötürü olur gene de sancılar gerçek sancıya benziyorsa bi doktorunuza danışın derim, geçtiyse sıkıntı yok ☺️
Nes7616 Ya bende bugün bikaç saattir düzensiz sancı çekiyorum ve içimden bişey aktı otururken lavaboya gidip çamaşırımı değiştim ıslanmış çünkü baya su sızdı heralde ve pembe gibi açık baya toz pembe
nununundunyasi E_E1996 aah çok duygulandım harika bir haber 👼🏻 Allah’ım analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻