tatlibebegim_ Esra20516 ben 10.gün yapmıştım çok aşırı silik çıkmıştı 11.gün yaptığımda yine silik ama gözle görülüypdu siz garanti olsun diye 14 15.günü yapabilirsiniz
Esra20516 tatlibebegim_ inşAllah çıkar pozitif hayırlısıyla 12 13 günü bekliyim benim daha çok yeni daha 10 11 gün var🥹
tatlibebegim_ Esra20516 döllenme olursa 5 yada 6.günde oluyormuş dikkat edersen daha iyi olue inşallah pozitif haberler alırsın🌸
Esra20516 tatlibebegim_ İnşallah canım çok saol hayırlı güzel haber nasip etsin inşallah Rabbim hepimize bebeklerimize kavuşalım🤲🏻
Ninile sefikaaaaa 09 dan yükselmesi biraz düşük bi ihtimal diye biliyorum Ama inşallah en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız 🌸