Ninile Benimde 10. Gün bu ikinci aşılamam hayırlısı olsun hepimizin hakkında bugun test yapıcam eve gidince çok merak ediyorum
sefikaaaaa tatlibebegim_ ben hiç çizgi göremedim olmadı büyük ihtimalle tebrik ederim sizi sağlıkla kucağınıza alın🤎
tatlibebegim_ sefikaaaaa hiç öyle düşünmeyin kişinin vücuduna göre değişir benim iki arkadaşım 13.gün negatif 15.gün kanda pozitif gördüler, doğum yaptım ben canım 6 aylık olcak bebeğim inşallah sizde pozitif görürsünüz
tatlibebegim_ sefikaaaaa benim ilk aşılamamda 12.gün kan vermiştim çatlatma iğnesinin negatif çıkmıştı, ikincide verdm 36 çıkmıştı senin değerin kaç çıktı
Ninile sefikaaaaa 09 dan yükselmesi biraz düşük bi ihtimal diye biliyorum Ama inşallah en kısa zamanda hayırlı haberler alırsınız 🌸
Esra20516 tatlibebegim_ Canım aşılama olduğumuz günü de sayıyor muyuz ben ayın 17 sin de oldum aşılama saat sabah 11.00 da
Esra20516 tatlibebegim_ 15.gün mü test yapabilirim yoksa 14.gün mü ona göre hesaplarsak 30 yada 31 Ekim de benim test günüm
tatlibebegim_ Esra20516 ben 10.gün yapmıştım çok aşırı silik çıkmıştı 11.gün yaptığımda yine silik ama gözle görülüypdu siz garanti olsun diye 14 15.günü yapabilirsiniz