Ayvehe9 Irmakdkm ilk aylar çok midem bulandı sigaradan sonra içmeye başladım valla ne yalan söyliyim Allah’ın bildiğini kuldan saklayamam
kizbebekannesii Ben 22 haftalıgım 3 kg aldım doktorum cok aldın diyor asıl bundan sonra alınırmıs bence dıkkat edın sonra vermesı cok zor olabılır dogumunuz da da rahat edemezsiniz ıkınırken falan
aysu2015 Gozdebicer benimde basenim büyüdü sizinde kız mi bebeğinz kız bebekte öyle oluyormuş bnde ilk aylarda çok almadım 2 3 kilo falan 1 buçuk ayda daa 4 kilo falan aldım inşallah doğumdan sonra veririz ben günde en az yarım saat yürüyüş yapıyorum
aysu2015 Irmakdkm hmm ben tam 24 haftaligim 7 kilo smdilik ama iştahım çok açıldı sürekli bişeyler yemek istiyorum günde en az yarım saat yürüyüşümu yapıyorum
aysu2015 gulse bende suan yalnız olmadığıma sevindimm bi yandan daa almak iyiymiss kilo almayanlar doğumdan snra bianda şişiyormuss hep öyle diyorlar doğumdan snra emzirdikcee verirmisizz ınsallahh öyle olurr
aysu2015 EbruKrhn öyle olanlar doğumdan snraa çok kilo alıyormus herkes öyle diyor ama bünyeye göre değişiyor
Gizemyigiter aysu2015 ama ben 1 ay hastanede yattım kustuğum için 6 kilo verdim falan zorlu bir süreç geçirdim yani ama Allah’a şükür şimdi iyiyiz 😊
nesildidemtopuz aysu2015 ben ılk oglumda 33 kılo aldım canım aradan 8 yol gecınce akıllandım bu kez yememe dıkkat edıyorum😂😂😉😉