Melosum34 Adenmom_ Defnezumramom Nhrr Semanurr0 Kızlar hastanedeyim kan aldılar ama sol tarafı yüzümün komple uyuştu tat alamıyorum yedigimden kan sonucu bekliyorum
Adenmom_ Melosum34 ay çok geçmiş olsun umarım temiz çıkar sonuçlarınız rabbim tez zamanda şifa versin dualarım sizinle
Melosum34 Kumsal2606 kan verdim bekliyorum 2 doktor muayene etti gelip o anda pıhtı attı yine baktılar ikiside
Melosum34 Nhrr kanama yoğun pırtı şekline dönüştu rengi baya koyulasti doktora gösterdim 2 doktor gelip baktı biseyler konuştular bakalım ne diyecekler
Melosum34 Ebrunn_trn GamzeOnderTasal Defnezumramom Femay themom95 newmommmyy2 Adenmom_ Kumsal2606 NurZenkin MinnieMouse Kızlar Allah hepinizden razı olsun kan değerlerim çok düşmüş tansiyom çıkmış yatış verdiler kulak burun boğaz polikinligine yarın dahiliye doktoru da gelip görecek dediler 2 serum verdiler ama oğlum benim için ağlamış kardeşim de küçük bakamaz diye çıkmak zorunda kaldım bakacak başka kimse yok napacam bilmiyorum hâlâ başımda ağrı var bu arada soranlar olmuş 24 haftalık gebeyim
NurZenkin Melosum34 mutlaka doktora gidin burun damarlarında çatlama olmuş olabilir basınçtan dolayı.
NurZenkin Melosum34 Rabbim sifani versin canım doktorla bı konuş bakalım durumu anlar çocukların var böyle böyle diye belki ona göre bı ilaç yazarlar kontrol altına alırlar
Defnezumramom Melosum34 rabbim şifa versin bari bugün 2 bölümede görün canım ciddi bişi olmasa yatırmazlardı bence bi bakılması gerekiyor demekki
newmommmyy2 Melosum34 bugün mutlaka gidin tekrar sağlık ihmale gelmez Allah korusun inşallah hemen iyi olursunuz çok geçmiş olsun tekrardan 💐