Melosum34 Kızlar post açmıştım saat 3-4 gibi ağzımdan burnumdan kan geliyor diye hâlâ geliyor normal mi bu ya duş aldım yine devam ediyor acile gidicem de ya kötü biseyse çok korkuyorum sol tarafım uyuştu resmen kafamin
Nhrr Melosum34 çok geçmiş olsun. Hamilelikte kan basıncı arttığı için burun kanamasi olur ama sizinki geçmediği için biraz endişeli. İnşallah bişey yoktur 🤲🏻
Melosum34 newmommmyy2 burada hamilelikte olur çok normal dediler bende tansiyondan falandir dedim ama durmuyor
Defnezumramom newmommmyy2 canım 2. Hamileliğim böyle bişi yaşamadım çevremde yaşayanda görmedim bekleme git doktora bişeyin yoksa bile aklında kalmasın
Melosum34 Defnezumramom resim eklemiştim ama postum silindi herhalde uygun değil parça parça geliyor resmen ateş gibi oldu yüzüm kız kardeşimi bekliyorum oğluma baksın ben gideceğim
Melosum34 Nhrr evet bende ondan kaynaklı diye düşündüm ilk defa başıma geliyor ama geçmedi maalesef ve sol tarafimda uyuşma ateş başladı
Nhrr Melosum34 ambulans mi cagirsaniz acaba ? Ensenize biraz buz koyun yada soguk suyla ıslatın en azından gidene kadar önlem olsun.
Melosum34 Nhrr ambulans gelir mi ki evde çocukla bekliyorum haber verdim kardeşime eşime anca geliyor onlarda uzak
Melosum34 Semanurr0 gideceğim inşallah kardeşimle eşim gelecek bekliyorm oğlum var 3 yaşında onu birakmam gerekiyor
Melosum34 Adenmom_ Defnezumramom Nhrr Semanurr0 Kızlar hastanedeyim kan aldılar ama sol tarafı yüzümün komple uyuştu tat alamıyorum yedigimden kan sonucu bekliyorum
Nhrr Melosum34 eğer daha çok var ise gelmelerine çağırın gelir tabiki. Erken müdahale olur en azından. Ama ensenizi soğutun muhakkak.