Aylaa123 ben geçen hafta yaptım ve birine Camlarımı balkon camlarımı temizlettirdım perdelerimi yikadım taktı 👍😍 .kendimde bütün dolap içlerini düzenleyip seçip toz alıp yerleştirdım . Halılarımı verdim mis gibi oldu .kapılar her yeri kendim temizledim 🧿🧿 .
Ben gerçi asla duramayan biriyim 15 günde 1 dolapları hep düzenlerim herşeyim kitap gibi olmalı 😄 .
Bebeğimin herşeysi hazır çok şükür hepsini fazla ağırlaşmadan Yikamiştim ütülemiştim hurçların içine koydum. Şimdi hepsini çikarttım bi kaç gün öncesi Tek tek yerleştirdim . Bugün yine duramadım full iş tuttum koltuk arkaları vs 🧿😄cuma,günü Randevum var cünkü birde bi yandan buzluk hazırliği yapiyorum 2 tane okula,giden çoçuklarim var Lohusa iken bana zor olmasin elime hazır gelsin herşey🥰
Artik iş tutarken yoruluyorum 36+4 olduk Cuma,günü kontrole gidip doktorum gün verecek 🤲 . HERKESE kolay gelsin Sağlıkla bebiskerimizi kucağimıza Almayı nasip etsin Rabbim 🤲..