Erkekannisi2 Bigsecret3 oy canım hayırlı olsun 🥰 inşAllah saglıkla kucagına almayı nasip eyler Rabbim 🤲🏻
Mucizeeanne Merhabalar öncelikle gözünüz aydın olsun ve sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🤲 Bende 4+6 haftalığım yarın doktora gidicem ama kese görülür mü bilginiz varmı
eliff__ Mucizeeanne canim bat 13 ekim adt olmadım henuz bir hafta oncesinde hamilelik belirtilerim vardı bugün Kan verdim böyle çıktı sizce beklemeli miyim yoksa
Mucizeeanne eliff__ bu şekilde gormedım ben degerımı canım ya bana doktor hamilelik pozitif beta degerin 1238 dedı