Kızlar demir ilacı olarak Ferro sanol kullanıyorum 12.haftadan beri günde bir kereydi. 25.haftada kontrollerim yapılırken demiri düşük gördü doktorum ve günde ikiye çıkardı. Son bir aydır günde iki kere kullanıyorum. Bugün 29 haftadayım, tekrar tahlil yaptırdım yine düşük çıktı. Daha doktorumla görüşmedim ama belli ki bu ilaç pek de etki eden bir ilaç değil. Doktoruma da danışarak en azından güçlü bir demir hapı alayım diyorum. Solgarın var diyorlar ama hamileler kullanabiliyor mu onu bilmiyorum. Sizin bildiğiniz daha güçlü bir demir hapı var mı acaba?