busenurkaraa Bat 20 göğüs şişkinliği ve ağrısı kasık batmaları sizde durumlar nasıl test yapan var mı?
leyl25 busenurkaraa bat 21 bugün başka şeyler için dahiliye de kan vermiştim beta hcg de istedim negatif çıktı
Serivebebegi busenurkaraa Benim de bat 17 test yaptım 3tane Hepsinde silik çizgi çıktı az önce kan verdim Sonuç bekliyorum🥲
hyena busenurkaraa Varmı sizce bişey son ilişkiden 18 güngeçti yumurtlama bilmiyorum öylesine denedik
Cimcime30 Bat 19 sırt ağrısı karın ağrısı sıskınlık gaz bırden başka kokular gelmesi burnuma bılmıyorum test yapmadım
Stgc Yumurtlama tarihi 2 ekimdi 2 gün önce kaset test yaptım negatif çıktı 18 ekimi bekliyorum geçikince yaparım inşallah
Stgc Cimcime30 hakkımızda hayırlısı olsun ilk gebeliğimde hemen olmuştu yumurtlama dönemi dışında ve şuan 6 yaşında ☺️ inşallh bir kardeş haberi daha alırız ♥️
busenurkaraa benimde 2 düşüğüm var 1 yıldır deniyoruz o yüzden gün geçmeden test yapmicam sanırım ama çok merak ediyorum
leyl25 Cimcime30 ben bugün dahiliyede kan verdim başka bişey için beta hcg de istedim negatif çıktı 0,5