Kartopum yok canım benim ilkinde o haftalarda olunca doktor olmaması lazım diye düşük önleyici vs baslatmisti daha doğrusu 19-20 de oluyordu o zaman başladık serklajdan sonra da devam edince endol fitil verilmişti 🥲 o yüzden biraz tedirgin etti beni takip edeceğim tekrarı olacak mı diye olmaz inşallah 🤲🏻