Ykfi ben 36+5im hala daha miğdem bulanıyor 2gündür kusuyorum hiç geçmedi bulantım iştahım da açık yiyip yiyip kusıyorum ilk hamileliğimde hiç iştahım yoktu açlıktan miğdem bulanırdı genede yemezdim bu 2.hamileliğim 1tane de arada kimyasal gebeliğim oldu ama bu çok zor geçti hala daha zor yaş 33oldu ondan mı bilmem ama hala doğuma hazır hissetmiyorum kendimi çok korkuyorum bebiş olunca nasıl bakıcam bilmiyorum herşey çok korkutucu geliyor bana