İlk bebeğimi kürtaj olmak istemediğim için ilaçla düşürdük adet ağrısından bir tık daha fazla ve daha fazla kanamalı geçmişti benim, ilacı verip eve yolladı doktor evde düşürmüştüm sonrada kontrole gitmiştim parça vs.kaldı mı diye kalmamıştı 2 defa da kürtaj oldum,ilaçla düşürmek kürtajdan iyi bence çok geçmiş olsun