nurmltli61 7. Ayımda karnım belirgin olmaya başladı, 2 ay sonra doğum yapınca sen ne ara doğurdun dediler 😁 doktoruma neden diye sorduğum da iç karnın geniş çatlağın olmaz siz kadınlar çok garipsiniz kiminiz karnım çok büyük diye yakınıyor kiminiz karnım yok diye üzülüyor dedi 😁😁