Bugün tam yedi gün oldu doğum yapalı; alıp memnun kaldığım, gereksiz bulup almadığım şuan pişman olduğum keşke alsaydım dediğim veya almayıp pişman olmadığım şeyleri paylaşmak istedim
Göğüs pedi: alıp stok yapmadığıma pişmanım göğüs kalkanından hep akıyor süt, kullanmayı beceremedim sanırım göğüs pedi mis gibi✅
Emzirme sütyeni: son günlerimde almıştım iyiki almışım büyük kurtarıcı✅
Keçe organizer: kesinlikle eliniz ayağınız oluyormuş alınmalı✅
Alt değiştirme örtüsü: ekonomik olması açısından silinebilir almak daha mantıklı geliyor şuan ben normal paket halinde almıştım büyük ihtimalle mat şeklinde olanı sipariş vericem✅
Emzirme yastığı: almamıştım bir eksikliğini görmedim şuanlık alınmasada olur gibi❌
Ağız mendili: kesinlikle bol bol alın iyiki almışım fazladan✅
Eldiven: çorap hem daha sıcak tutuyor hem elinden düşmüyor bence fazla almaya gerek yok❌
Pişik kremi: hametan kullanırım diye düşünmüştüm iyikide öyle yapmışım teni hassas anında yatıştırıyor✅
Patiksiz altlar: patikliler ayaklarını daha sıcak tutuyor bence fazla alınmamalı❌
Müslin örtü: 2-3 tane almıştım gayet yeterli oldu benim için penye battaniyede fazlaca kullanıyoruz o yüzden faha fazlasına gerek var mı bilemedim❓
Göğüs ucu kremi: kullanmama gerek kalmadı o yüzden almasam da olurmuş❌
Kantoron yağı: alın aldırın her derde deva doğumla birlikte hemoroidle savaşıyorum aşırı derecede rahatlattı, sadece ona da değil dikişlerime vs de kullandım evden eksik etmiycem✅
Aklıma gelenler şimdilik bunlar🥰