Beequeen Kızlar merhaba, cuma günü 6+2 olacağım ve doktora ilk kez gideceğim. Kese görünür mü ayrıca kalp atışını duyabilir miyiiiiz 🥹
Yildiizr Beequeen ben 6+1de gittim. Kalp atışı çok az duyuldu. Ses net değildi ama yine de ultrasonda gözüküyor pıt pıt diye kalp atışı🥰🥰
LLavinya Beequeen ben ilk randevumda 5 hafta sanıyorken gittim o gün tam 6+2’deymişim kese de bebekte kalp atışı da duyuldu çok şükür. Her şey yolundaysa görünür merak etmeyin🫶🩷
Beequeen Reznbzkrt Biz birlikte ilerleyelim 🙈 Melikeaydnlk Çok şükür 🤭Allh’ım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ ben de sat göre buranın takviminin hesabıyla 6+2 olacağım da doktora gidince değişiyor mu 😅 ilk gebeliğim bilmiyorum hiçbir şey
Melikeaydnlk Merhabalar geçen perşembe 6+4 olmam gerekiyordu son adete görede 7+ larda olmam gerekiyor ama geç döllenmeyim muhtemelen 6+2 çıktım ve vajinal ultrasonla kalp atışını duydum çok şükür
Melikeaydnlk Beequeen Beequeen amin hepimiz sağlıkla kucağınıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻 bebeğin gelişimi kalp atışı önemli sıkıntı yapmayın korkmadan gidin doktorunuza ve doktorunuzun sözleri dışında hiç bir şeye kulak asmayın ben mart ayında bi düşük yaşadım 4 yaşında bi kızım var çok şükür düşükten sonra korkuluydum hep ama doktorum çok iyi ve çok iyi motive ediyor asla kimseyi dinlemeyin ve gerçekten iyi bi doktorla ilerleyin 🌸
Beequeen Melikeaydnlk Amin inşallah, gerçekten etraftan birsürü şey duyup görüyorum ister istemez etkileniyorum endişeleniyorum. En iyisi görmemek, duymamak 🤭
Melikeaydnlk Beequeen kesinlikle sizi etkileyen herşey bebeğinizi etkiler bunuda unutmayın sağlıkl büyüsün bebeğiniz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸🌸
Leyla2425 Ebruoztrkalt 6+5 im bugün gittim hastaneye kese görünüyor kalp atışı var dedi ama duyma işinde kalbi daha çok hassas olduğu için sağlıklı değil dendi 12. Haftada ikili taramaya gel dedi
nurmltli61 Beequeen Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥹daha çok küçücük çok dikkat et kendine ağır kaldırma çok fazla iş yapma bi yerlere uzanma yiyebildiğin kadar ye bulantılar başlayınca insan pek bişey yiyemiyor🥹ilk 3 ay zayıflarsan da korkma çok normal 4.aydan sonra kilo alımına başlarsın
Beequeen nurmltli61 Amin çoook teşekkür ederim ❤️ Dikkat etmeye çalışıyorum korkuyorum da bir şey olacak diye 🥹 Şükür şu an iyiyim bakalım sadece kabızlık problemi yaşıyorum 🥹bulantım olacak mı merak ediyorum🙈
nurmltli61 Beequeen korkma kötüyü de düşünme kabızlık konusunda ilk zamanlar bende de olmuştu ama eğer geçmezse sıkıntı ve çok ıkınmamaya çalış devam ederse doktoruna danış mutlaka
Beequeen Yildiizr Yaaa ne kadar güzel çok tatlı 🥹 nurmltli61 Evet evet çok zorlamıyorum, cuma günü danışmayı düşünüyorum bakalım biraz da beslenmemi sebze yoğunluklu yapmayı düşünüyorum
Leyla2425 6+5 im bugün gittim hastaneye kese görünüyor kalp atışı var dedi ama duyma işinde kalbi daha çok hassas olduğu için sağlıklı değil dendi 12. Haftada ikili taramaya gel dedi
Beequeen Leyla2425 Bayağı ileri tarihe vermiş randevuyu sanki en azından gel diyelim deseydi insan merak ediyor 🥹