Aksoyy Kızlar adetimden 3 gün gecikti bugün test yapttim negatif erken mi daha ve hiç bir belirti yok sadece göğüs şişliği var
Cimcime30 Aksoyy valla cnm benim bat 19 uydu olmadım bır gun oncesınde test yaptım kaset negatıftı bılmıyorum Regl olmazsam geç döllenme dıyecem artık
Aksoyy Cimcime30 bugün acile gidiip kan vereyim varsa var yoksa yok belirsizlik beni daha kötü ediyor