Aksoyy Kızlar adetime 11 gün varken kahve rengi leke geldi kasık ağrısı ve bel ağrısı vardı şuan adetime 3 gün var hamile olabilir miyim yada ben mi kafamda kuruyorum böyle olup hamile kalan var mı ?
Kze Aksoyy adetiniz gecince test yaparsaniz ya da kan verirseniz en iyi sonucu alabilirsiniz Allah gonlunuze gore versin insallah🫶🏻
Bglmmrn Aksoyy ama kasık ve bel ağırı belirtielr arasında var tabi benimde bat 22 tabi günü gününe olursa. Bende de o belirtiler var
Aysgl_58 Aksoyy ben henüz adet olmadan test yapıp öğrenmişitim. Aynı şekilde kasık ağrıları meme hassasiyeti vs vardı. Hatta ilk haftalarda zaten bu ağzılar devam ediyor. Her seferinde adet olacak gibi hissediyordum. Bence bi test yap evde. Prodoctor öneririm testlerin içinde.
Bglmmrn Aksoyy benimde aynı durum hem hamileliğe hem enfeksiyona yorumluyorum oyuzden adetimi bekliyorum
Aksoyy Aysgl_58 Ama şuan herhangi bi ağrı falan yok kasık batması var göğüs hassasiyetti yok şiş sadece
Rukiisss Aksoyy adetten farklı olarak yaşadığım tek belirti göğüs ucumun etrafindaki pembelik kararmıştı ordan şüphelenip test yapmıştım diğer belirtiler aynı adet gibiydi göğüs ağrısı şişlik falan sende kararma var mı incele istersen göğsünü