0680 Fahriyeslmn Bizde uzunn arayışlar sonra 150 isim önerisinden sonra eşimin ısrarı ile Asel Lina koymaya karar verdik. Adıyla sağlıkla doğup yaşasınlar inşallah tüm bebişler 🐣
merveli9 Bende kızım içim Mihra, Asya, Elif, İnci, Deva, Gökçe isimleri arasında kaldım hepsi çok güzel babası Asya da net ama ben tam emin değilim
Hulyaaltun Bizde Asel Lina Koyduk ve son 2 haftamız kaldı doğuma Rabbim hepimizin bebişlerini sağlıcakla kucaklarımıza alabilmemizi nasip etsin inşAllah 🤲🏻🌸
ykaya18 Neden hep iki isim konuluyor, bir de hep aynı isimler. Bundan 6-7 sene sonra çocuklar okula başladığında bir sınıfta 5 tane Lina 4 tane aren falan olacak sanırım. Bizde kız ismi düşünüyoruz şimdilik Bade, Beren, Derin arasında kaldık tek isim olarak. ☺️
minisinannesiiiii ykaya18 Neden çift şöyle ki şahsen durumum; herhangi bir moda, akım veya inanış doğrultusunda olmaksızın eşler anlaşamıyor biri Ayşe biri Fatma diyor sonuç olarak çift isim oluyor çocuklar :)
Merve022019taha ykaya18 bende iki isim olsun istemiştim.sonra düşündüm.hep bı ismiyle cagirilicak gerek duymadım sonra sadece cemre ismini koydum kızıma şuan 3 aylık olucak.bende fark ettim hep aynı isimler konuluyo cocuklara
Betamom minisinannesiiiii benim adımda elif. Abime bir arkadası tek basına ismi agır olur kardesin nasıl gibi bir şey sormus zamanında. Haksızda değildi bence. Genel olarak hayatım hep dik durmakla geciyor desem yalan olmaz. Ha arkadaslarımda vok güler eğlenirim ama iç dünyası biraz daha yogun oluyor insanın. Ve kolay kolayda kimse farketmiyor o yüzden iki isim iyi olabilir. İlkini yumusatacak
minisinannesiiiii Betamom yaaa bu açıdan bakmadım hiç elif gibi dik çalışkan bir kızım olsun diye elif olsun istedım hep ama ağırlığını düşünmemiştim
Betamom minisinannesiiiii bende böyle bir şey oldugunu bilmiyordum ama kendime bakınca cok erken yaşta büyüdüm bence. Ha hiç pişman değilim hicbir seyden. Ancak biraz yumusatmak iki isimle seslenmek iyi olabilir. Tabi digerinin anlamını bilmiyotum
minisinannesiiiii Betamom ah yavrum benim şuan nerdeyse vazgeçicem Elif isminden o kıvama geldim desem abartmam :)
Leora Elfidaa ben çok beğeniyorum ama eşim de ıy mıy diyor nesi var anlamadım 😁 çok eski demodeymiş anlamı güzel olsana beğenmiyor kimse
Rukiisss Elfidaa neden demode olsun gayet hoş şuan ki konulan popüler ve saçma isimlerden daha iyi bence