Timing Merhaba sevgili anneler, kızıma Ekin Beril ismini düşünüyoruz, sizce nasıl önerilerinize ihtiyacım var 🤍
Balbebek012 Timing bence gğzel önemli olan sizin içinize sinmesi tavsiye olarak Defne Zeynep Nur Nisa Ayla Lina Alin Ece bunlar da güzel 💕💕💕
Ece_1234 Benim adım Ece kızıma da Defne Ecem ismini koymayı düşünüyorum herkes kaynanasının adını koyuyor ben kendi adımı koyacağım 😂
Pinarkorkmazer Ece_1234 ben de bazen kendi adımla yanına bir isim koymayı düşünüyorum 😂 bir hocam vardı adı şükrüydü çocuğunun adı Şükrü ardaydı hoşuma giderdi😄eşim de istersen koy diyor ama daha cinsiyet bile belli değil😄
Betamom minisinannesiiiii benim adımda elif. Abime bir arkadası tek basına ismi agır olur kardesin nasıl gibi bir şey sormus zamanında. Haksızda değildi bence. Genel olarak hayatım hep dik durmakla geciyor desem yalan olmaz. Ha arkadaslarımda vok güler eğlenirim ama iç dünyası biraz daha yogun oluyor insanın. Ve kolay kolayda kimse farketmiyor o yüzden iki isim iyi olabilir. İlkini yumusatacak
Hayaiii Saynuray adet düzensizliğin yoksa oluşmuştur belki en güzel çözüm kan tahlil vermek minisinannesiiiii bizde elif Umay katacağız
0680 Fahriyeslmn Bizde uzunn arayışlar sonra 150 isim önerisinden sonra eşimin ısrarı ile Asel Lina koymaya karar verdik. Adıyla sağlıkla doğup yaşasınlar inşallah tüm bebişler 🐣
lidyaa30 Timing alina pera olacak benim kizimin ismi onun dosinda lidya tuana raşel elay gibi isimlerde guzel
Bglmmrn Timing ben hep Buğlem istiyodum ama kararsızım şuan deniz ve masal arasında kaldım 😊 hamilelik şüphem var kız olursa diye düşünüyorum 😀