Hep şunu düşünüyorum küçücük kimsesiz bir kedi bile doğurabiliyor. Ya da bir köpek. Bin yıldır insanlar annelerimiz doktorsuz vs doğurmuş ve bu kadar insan hayatta. Hiç regl olmadan önce de kanayınca ölcem sanırdım ölmedim, ama altı ayda unuttum regl olmayı. İnsanoğlu bilmediği her şeye yabancı ve korkman çok normal. Ben de dilini tam konuşamadığım bir ülkede tek doğum yapacağım, Allah yardımcım olacak inancım tam. Ki belki de bu yalnızlık bana daha çok güç verecek. Çünkü zorundayım. Ya da rabbim daha çok yardım edecek🤷🏻♀️ kim bilir.. kaderin önüne geçilmez ama sen iyiyi çağır, iyi gelir 🙏