35 haftalık hamileyim ve doğumdan çok korkuyorum. Doğum acısından değil de sanki ya bana ya evladıma bir şey olacak gibi hissediyorum. Bu düşünceler beni çok yordu içim huzursuz ve sürekli ağlıyorum. Yabancı bir ülkede yaşıyorum ailelerimiz doğumdan sonra anca gelebilecek. Psikolojik olarak çok yoruldum gerçekten. Aranızda böyle hisseden başka birileri var mı?