__aRzUu__ Ameliyat sonrası önce altına yatak koruyucu koyuyorlar.Sonda takılı oluyor.Sonda uyuşukluk geçmeden çıkarttılar anlamadım. Altında baya kol gibi kat kat kalınlıkta kanama için sargı bezinden bez oluyor ilk etapta. Ben 3 saat o şekilde yattım. Sonda çıkınca haliyle ayağa kalkıyorsun, o zaman annem alttan tuttu ayaklarımı geçirdim sonra yukarı çekiverdi.Büyük rahatlıktı hiçbir yerim eşyam vs batmadı.Dikiş yerine acısı olmadı. Yumuşak ve değiştirmesi rahat. Yanlardan yırt at bitti gitti.
2. Bezde ve sonrasında kendim giydim.
Pakette son 2 tane kaldığında pede geçmiştim. Son 2 kalanı da, doğumdan sonrası 40tan sonra regli de kullandım, ilk gün aşırı gelmişti. Yani paketinden artarsa sakla. Kullanırsın muhakkak. Büyük kolaylık.
Beden olarak 45 kilo bile olsan kesinlikle L büyük beden depend al. Ben 75le doğuma girdim, 70ile doğumdan çıktım. Eve geldikten 1 hafta sonra 65tim. En rahatı büyük boyu.