Eceatar __aRzUu__ gitmeden sıcak bir duş al canım. Birde zeytin yağı kullan mutlaka göğüsleri yumuşatıyor sütün gelmesini sağlıyor benim doktorumun yanındaki ebe bunu söyledi özellikle bende götürcem bakalım faydasını görürüm inşallah .
__aRzUu__ Eceatar ben sütten çok çatlaktan korkuyorm çünkü şimdiden sütüm geliyor ama çatlama da oldu
Eceatar __aRzUu__ aslında çatlak için de bunu söylerler yara çatlak herşey için sen gene de götür ihtiyacın olabilir
Limpid 8 ocakta spinal oldum gayet rahat gecıyor acı yok hissiyat var sadece.. uyusukluk gecınce agrılar oluyor tabii
Deletedmom00251 Tubbb bende sezaryen olcam çok kilolu hamile kaldım tansiyon sorunum var şekerde belki yüklemeden sonra çıkar acba bana da mı genel anestezi derler😑
Limpid __aRzUu__ 1 saat sürdü sonda uyustuktan snra takılıyor cıkardıklarında da hıc bısey hıssetmedım.. ayaga kaldırırken cıkarıyorlar Hiç korkma.. zaten bebek cıktımı sakinlestırıcı vuruyorlar
poyrazeylul __aRzUu__ ay evet canım sonda benide valla hiç istemyrm ama doktrla konştk amelyttan snra takack baygınken anlamadan öle kabul ettim en azındn görmicem çıkartrken zaten sıkıntı yok
Mlk_cln __aRzUu__ bende aynı şekilde göğüs ucu kremi kullanıyorum Cuma sezeryan olacağı için sebze yemeye çalşyrm katı yememeye çalışacağım başkada bilmyrm tavsiyeniz var mı😊
Bebeka Alyaveannesi yani tabikide normal dogumda da kullanılıyor epidural sanırım. Ama sezeryanda her ikiside kullanılıyor
GizemCengiz __aRzUu__ sen bakma onların yapılmıyor demesine nasıl istiyolarsa işlerine nasıl geliyoss öyle yapıyolar