Haco Kafan karışmasın bir süreçe giriyorsun ve olumlu düşünmeni isterim çünkü bak hamile kalabiliyorsun yani olmazsa bile yine olacak birşey sakın sakın stres yapma kendine iyi bak uzan biraz dinlen ve hiç umudunu kaybetme
Sonnenblume Haco çok teşekkür ederim aslında beni motive eden tek şey bu demek ki yolunda giden şeyler var 🙏🏻 sözleriniz için sağ olun ☺️
Haco Sonnenblume yani sana şöyle anlatayım 3 tüp bebek 2 aşılama ve ilaç tedavilerinden sonra artık bu kafadayım kendi haline bırak inan ki herşey daha kolay oluyor anlıyorum cok istiyoruz heycanlı bişey ama kendi haline bırakmak daha iyi hiç boşuna stres yapma inanıyorum
Sonnenblume Haftaya tekrar gel değerlerin düşük henüz dedi. Çok haklısınız gerçekten öyle bırakmak gerekiyor oluruna. Her ay dört gözle pozitif bekliyordum bu ay amannn dediğimde ikinci çizgiyi gördüm
Bigsecret3 Sonnenblume Benim de sat 13 Eylül dün öğrendim hamile olduğumu 46.6 beta HCG ağrılar bende de oluyor çarşamba günü kontrolüm var 🥹 inşallah güzel sonuçlar alırız 🥰
Sonnenblume Bigsecret3 çok sevindimmm tebrik ederim 🥰🥰 aynıymışız inşallah güzel sonuçlar alırız. Normalde döngünüz ne kadar sürüyordu? Benim 29-35 gün arası.
Esra33- Bigsecret3 benimde bat 12 Eylül 14 ekimde kan verdim en son 523 çıkmıştı Salı günü randevum var bel ağrısı göğüs hassasiyeti akıntı ve ara ara batmalar oluyor ve ben adet olacağım gün leke gördüm sonra bişey olmadı içimizi ferah tutarsak olur herşey psikolojide bitiyor
Sonnenblume Husemeray özellikle ayakta çok durduğumda oturup ayaklarımı uzatana kadar çok ağrıyor 😞 umarım bebiş vardır ve sağlıklıdır da razıyım hepsine 🙂
Sema23 Edaliii Anım benimde son adet 10 Eylül benim geç döllenme birde bende cumartesi gideceğim yoktur sıkma canını lekelenme ve çok aşırı ağrı olmadığı sürece korkma
Bigsecret3 Esra33- Aynen öyle gerçekten herşeyi psikoloji etkiliyor güzel gideceği arda bile gitmiyor yani inşallah hayırlısı ile kucağımıza alırız 💖
Sonnenblume Esra33- ben çok erken davrandım sanırım değerlerim o yüzden düşük çıktı. Haftaya tekrar vereceğim bakalım beklemeye karar verdim için için meraktan çatlıyorum 🫣
Canimbalim Smcinar kalp atışını duydunuz mu peki? Ben hala gitmedim sürekli randevu alıp iptal ediyorum endişe ediyorum 🥲 bide benim döngüm uzun 34 gün