Merhaba 4+3 teyim. Adet gecikmesinden 4 gün önce 31 2 sonra 55 ile öğrendim doktora gitmedim henüz. Sat 13 Eylül. Sağ kasığımda batma oluyor. Özellikle sağıma yattığımda. Bacak bacak üstüne atamıyorum hemen batma oluyor. Bunu yaşayan var mı? Adet sancısı gibi değil ? Sürekli okuyorum ve tedirgin oluyorum dış gebelik vs 😢😢