Aycaunalsimsek Erkek bebek isim önerisi için açtım. Fikir olarak Ekin ismini düşünüyorum ama ben hariç kimse beğenmiyor. Kız ismi diyorlar erkek çocuğa öyle isim mi koyulur diyorlar, sinirim bozuldu. Fikirlere açığım, teşekkürler şimdiden 🙏
seyma0661 Aycaunalsimsek benimde ilkokuldan kız arkadaşım ekin’di. Kulağa güzel geliyor ama bakınca pek bi anlamı yok bir de koyacağımız isimler karakterini de oluşturduğu için biraz daha düşünün derim 🫶🏻
Beyza_12 Aycaunalsimsek benim çevremde Ekin isminde hiç kız yok hep erkek var siz begeniyorsaniz koyun kimseye takılmayın 🥰benim kızımın adı Ömür 4 yasina girecek hala konusuyorlar erkek ismi gibiymis ama ben çok beğeniyorum kimseyi takmiyorum 🥰😅
Aycaunalsimsek seyma0661 Benim çevremde de hep erkek isminde denk geldi, ilk duyduğumda hoşuma gitmişti öyle kaldı aklımda, teşekkürler yine de 🫶
Aycaunalsimsek Sazenin Eşimin ailesinde olduğu için onu koyamıyoruz yoksa en başta onu düşünmüştük vazgeçtik, çok güzel bir isim 🫶
Sazenin Aycaunalsimsek ikinci alternatifimiz Alperen di hoşunuza gidiyorsa o da güzel bence 🤗 Alparslan çok fazla ama Alperen çok duymadım
Aycaunalsimsek Beyza_12 Yıllar önce Ömre Bedel diye bir dizi vardı çok severdim, orda baş roldeki kızın ismi Ömür’dü. Çok beğenmiştim. Adıyla yaşasın çok güzel bir kız ismi bana göre 🫶🌸
Aycaunalsimsek Aycars Alaz da fikirler arasındaydı en yakın arkadaşım koymak istedi, öyle olunca vazgeçtik ondanda 😂 çok güzelmiş ama Aslan ile uyumu 🫶
Aycaunalsimsek Sazenin Alparslan’a dilim dönmüyor benim söyleyemediğim bir isim 😅 ve dediğiniz gibi çok fazla var bana göre biraz daha ağır bir isim gibi geliyor o yüzden beğenmiyorum. Alperen güzelmiş ama teşekkür ederim 🫶
Beyza_12 Aycaunalsimsek kimseyi takmayın icinizde kalmasın esinizle kararverin sadece ☺️ben şimdi yine hamileyim erkek olacak kısmetse ☺️daha isme karar vermedik güzel isim gordukce yazıyoruz bı yere şimdiye kadar yazdıklarımız Umut 🤍 Alperen 🤍
Sazenin Aycaunalsimsek yiğit , cesur yürkeli kimse anlamına geliyor. Alp", cesaret ve kahramanlıkla özdeşleştirilirken, “eren” ise manevi olgunluk ve bilgelikle ilişkilendirilir anlam olarak da güzel düşünürseniz 🤗
Aycaunalsimsek Beyza_12 Sorun şu ki eşim de Ekin ismini kız ismi olarak görüyor, çalıştığı yerde fikir alışverişi yapmak için arkadaşlarına sormuş herkes o ne biçim isim kız ismi gibi şeyler söylemişler iyice soğudu isimden 😅 30+4 haftalığım yoksa bu zamana kadar ısındırmıştım biraz. Teşekkür ederim fikriniz için 🫶 sağlıkla gelsin miniklerimiz
Anonim22 Aycaunalsimsek benim yakın bir arkadaşımın ismi, bence direkt erkek ismi ve her zaman güncel kalabilecek bir isim. İsim konusunda bizim beğenmemiz en önemlisi ne koyarsanız koyun eleştirecekler zaten, fikir ver deseniz veremiyorlar :). Benim kızımın adına biri araba parçası diyor biri otel adı diyor o yüzden boşverinnn
Aycaunalsimsek Anonim22 Dimi bende aynen sizinle aynı fikirdeyim. Ama her ağızdan aynı şeyi duyunca insan bi ikileme düşüyor yanlış mı yapıyorum acaba, ömrü boyunca taşıyacak ismi, okula başlarsa zorlanır mı eder mi diye insan düşünmeden edemiyor böyle olunca. Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için 🫶