Echanim suni sancı çekip de yine sezeryan olabilirsin, iri bebekleri doğurmak daha zor olabiliyor. Arkadaşım 13 saat suni sancı çekip yine sezeryan oldu. Sezeryan olmamak için fazla direnmemek lazım siz daha çok yıpranacaksınız. Haliyle çocuk da. Doktorunuzun dediğini önemseyin illa normal diye direnmeyin bence 🙂 inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌺