Feride_01 Esraa00 adet oldum 😔😔 halbuki ikinci testi de yaptım daha belirgin çıktı neden böyle oldu anlamadım
byzkedis Feride_01 üstüne görme olabiliyormuş bir araştırın isterseniz, reglden sonrada hamile olduğunu öğrenenler var hemen umutsuzluğa kapılmayın Allah sağlıkla çabucak nasip etsinn🤗
Esraa00 Feride_01 oyy üzülme kan verme yakınsa ver olmazsa bile yumurtlama gününü takip et eminim olacak
Feride_01 Esraa00 bildiğin adet oldum kan vermeye gerek yok canım daha önce iki defa hamile kaldım düşük yaptım böyle değildi
Esraa00 Feride_01 yaa sende benim gibi hamile kalmaya korkar oldum Allah bütün anne olmaya laik isteyen herkese sağlıklısını versin 4 yıl içinde 2 kürtaj 2 düşük yaptım ortada ne bebek var ne bişey çok üzülüyorum
Feride_01 Esraa00 en son testim iki pozitif çıkmasına rağmen regl olmuştum hızlı gebelik testiydi bunuda 25 tl aldım 6 gün var regle ye böyle çıktı bugün yaptım
irem-16 Feride_01 bence gidip bir kan verin daha net sonuç alır rahatlarsınız🥰🥰 Allah gönlünüze göre versin 🥰
Esraa00 Feride_01 sonuç baya pozitif duruyor kan ver bence en azından arafta kalmazsın inşallah hayırlı haberler alacaksın inanıyorum